راهبرد نجات اقتصاد ایران

این وبلاگ تلاشی است برای مطرح کردن راه های توسعه اقتصادی به سبک ایرانی اسلامی

راهبرد نجات اقتصاد ایران

این وبلاگ تلاشی است برای مطرح کردن راه های توسعه اقتصادی به سبک ایرانی اسلامی

این وبلاگ تلاشی است برای مطرح کردن راه های توسعه اقتصادی به سبک ایرانی اسلامی

کلمات کلیدی

اقتصاد بدون نفت هم اکنون

هلندی سرگردان یا کشتی سرگردان

شوک درمانی اقتصاد

نقل و چاپ محتویات این وبلاگ با درج مبدا بلامانع است

طغیان فروپاشی اقتصادی

به کور می گوییم عین علی

آقای روحانی با کلید آمدید با "قفل مطلق" کشور می روید

"مختال فخور"

نه اصول گرایان ما اصول گرا هستند نه اصلاح طلبان اصلاح طلب

دومینو ورشکستگی زنجیره ای

کوتوله های سیاسی نه "کودکان سیاسی"

( فرهنگ لجبازی احمدی نژادی)

عدالت اقتصادی از اولین درخواست انقلاب اسلامی و انقلاب مشروطه بود

و گرنه همچنان درجا خواهیم زد

الحاق چهار وزارتخانه اقتصاد تجارت صنعت معدن به رهبری

آمریکا وجود دو ژاپن در آسیا تحمل نخواهد کرد

تا همچنان برای خودشان ماهی صید کنند؟

منافع ملی کیلو یی چند است

اندیشکده استراتژیک مطالعات

فاجعه فرو ریزی اقتصادی بوقوع خواهد افتد لطفا بر سر

تقسیم غنایم اینقدر نزاع نفر مایید ( غنیمت تقسیم وزارت خانه ها )

شده

خلاصه انقلاب هیچ اسلام هم قربانی سود جویان داخلی

امروز اعلام عفو عمومی کنیم

امام علی (ع) دشمنان خود را می بخشید دست به مصادره بابت مالیات نزد

تبلیغات کردید "ایران "همچون لیبی تسلیم شد

آن گربه بچه کوچک ( جغرافیای ایران) اکنون پلنگ بزرگی شده

زلزله آسمانی یا زمینی یا سیاسی بیرون بریزد

سیاست فرغون های موتور دار

جان ملت گروگان این دو کارخانه مونتاژ کرده ایم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در انتخابات سال 1396 مردم مجبور شدند در مقابل گزینه های محدود و نه چندان جالب اجبارا" رای به آقای روحانی بدهند برای ریاست جمهوری ایران.

انتخابی از روی گریز از دست امثال احمدی نژاد که در نوع خود یک فاجعه تمام عیار بود برای جمهوری اسلامی ایران؟

رئیس جمهوری که با مشعل های صنعتی سرمایه های مادی معنوی اجتماعی و حیثیت بین المللی به آتش کشید؟

حتی محکومیت او در دادگاه هم به پرداخت بعضی از خسارات داخلی بی حاصل باقی ماند چون سرمایه شخصی ندارد تا توقیف شود.

ملت ماند با گزینه اجباری روحانی که از همان اول نشان داد سوگند ریاست جمهوری را فراموش کرده؟

برای شهرت و تبختر بیشتر تاخت می کند؟

فاجعه انتخاب روحانی ده سال دیگر تمام ابعادش مشخص خواهد شد؟

این فاجعه و بلای نازل شده بر سر ملت ایران تمامی ندارد با حضور ایشان ضرر هر ایرانی حدود هزار دلار در هر سال است در بحث اقتصاد در بحث جان انسان ها اینک می رود که به تلفات چند میلیونی قناعت کنیم.

شاید یک نفر از هر چهار نفر و در مجموع 15 میلیون تلفات پایان فاجعه انتخاب روحانی باشد؟

اصل 115 قانون اساسی می گوید باید مدیر و مدبر باشد؟

کجای ایشان مدیر و مدبر است حتما خدمات آبدارخانه ایشان برای خواص مدبری داشته است.

برای ملت که جزء ضرر و زیان و خسران جان و مال ندارد؟

تا کی ملت باید ایشان تحمل کند؟

ملت به چه زبانی باید بگوید ایشان را نمی خواهد حتما باید دوباره تعدادی کشته شوند؟

حتما باید شورش در خیابانها باشد تا حاکمیت به این نتیجه برسد ادامه حکومت روحانی جز خسران چیزی نیست.

چرا نباید یک ساز کار قانونی وجود داشته باشد تا ملت راحت تر بتواند از شر امراء خائن خود نجات پیدا کند؟

مثلا امضاء همراه با کد ملی پنج میلیون نفر .

از این مقوله که لازم است در آینده در قانون اساسی گنجانده شود بگذریم .

اینک فاز تهدیدات بسیار تغییر کرده است؟

قبل از هر چیزی دولت با مردم رو راست نیست واقعیت را بی پرده در میان نمی گذارد ؟

آمار تلفات با آمار رسمی فاصله ای بس عظیم دارد اعلام تعداد تلفات واقعی می تواند مردم به خطرات پیش رو آشنا کند.

این کتمان واقعیت برای چه منظوری است برای جامعه بین المللی است برای مصرف داخلی است ؟

برای اینست که مردم وحشت نکنند؟

دولت متوجه عظمت بلا نیست حتی نمی تواند فردا را پیش بینی کند کماکان آقای روحانی ساعت ده تا یازده در سر کار حاضر می شود؟

تعداد کسانیکه به ویروس کرونا آلوده شده اند به شدت افزایش یافته است .

نمی توان آمار دقیق یا حتی تخمینی اعلام کرد اما تلفات اشخاص مشهور و سیاسیون همینطور اساتید دانشگاه و پزشکان نزدیک به پنج برابر کل آمار اعلام شده توسط دولت تا کنون است ساعت دو بعدازظهر 17 اسفند نود هشت؟

اعلام واقعیت در مورد کرونا و تعداد واقعی مبتلایان و تلفات افکار عمومی آماده پذیرش محدودیت ها خواهد کرد.

مردم دقیقا متوجه خواهند شد چقدر ریسک ابتلا بالا است نسبت به حفاظت از خود اقدام خواهند کرد.

اما کتمان آمار همچنان مردم در بی خبری و حضور در اجتماع بازار و حتی مسافرت و بی مبالاتی سوق خواهد داد.

چرا نباید اعلام واقعی داشته باشیم چرا نباید اکنون برای حفظ جان ملت تدابیر بهتری اتخاذ کنیم؟

همه این سوالات باز می گردد به دولت و به شخص اول دولت آقای روحانی؟

شاید ایشان همچنان می خواهد مردم را ضعیف مرده با تلفات زیاد در بی خبری نگاه دارد.

شاید ایشان خود فروخته و جاسوس باشد تکلیف چیست؟

چه کسی پاسخ گو است ؟ 

من تلقی ام اینست که رهبری هم در جریان واقعیات آمار نیستند؟

هر کسی که خدمت ایشان می رسد برای خودنمایی و خود ستایی هم شده آمار غیر واقعی می دهد کرونا را کشتیم نابود شد از بین رفت؟

آقا دو تا کلام آمار ابتلا و تلفات بسیار بالا است داوری مشخص و درمان مشخص هم ندارد.

این گزارش می تواند جان ملت را نجات دهد.

اما این گزارش روی میز نیست مسئولان به خودشان هم دروغ تحویل می دهند.

 طبق تعریف سازمان ملل اولین وظیفه دولتها حفظ جان و آبروی فردی اشخاص است 

نگاه کنید به مقاله زیر (1)

با این تعریف روحانی در انجام اولین وظیفه خود کوتاهی و خیانت کرده است ؟

لذا من از ایشان به جرم خیانت در امانت شکایت می کنم.

آنان که وظیفه رسیدگی به چنین شکایتی را دارند قادرند شکایت بپذیرند؟

قادرند ایشان محاکمه و حکم صحیح اعلام کنند؟

ایشان جرمهای دیگری هم مرتکب شده است بشرح زیر 

1- دروغ گویی به ملت برای تمام آنچه گذشته است بیش 60 مورد.

2- زیر پا گذاشتن سوگند رئیس جمهوری که در مقابل دیدگان 83 میلیون نفر به آن سوگند خورد. 

3-استفاده غیر مجاز از قدرت برای مقاصد شخصی.

4- مجرمیت مسلم در گران کردن قیمت بنزین که به بهای کشته شدن حداقل 300 نفر تمام شذ.

5-کم کاری برخلاف سوگند جلاله و همینطور وطایف مقرر در قانون.

6-عدم اجرایی مصوبات مجلس در بیش از 20 مورد بسیار مهم.

7-حذف نیروهای کارشناس مستقل برای باز بودن دست خود همینطور گروگان گرفتن بودجه سازمانهای نقد کننده مانند صدا و سیما. ( برای دعوت به سکوت یا همراهی )

8-خیانت به اقتصاد کشور برای برجام و معطل گذاشتن اقتصاد بعد از هفت سال.

9-خیانت و تضعیف انتخابات مجلس با اعلام عمومی انتصابات نه انتخابات.در واقع آمار پایین شرکت کنندگان محصول خیانت ایشان است که موجب تنزل حکمرانی کشور در بین دولتهای دیگر شد.

10- سخن گفتن مکرر بر علیه قوه قضاییه کشور ( یک قوه مستقل دیگر)

11-پرداخت های زیر میزی به نمایندگان مجلس و آلوده کردن مجلس برای گریز از استیضاح.(تضعیف مجلس و مصوبات مجلس )

12-قول و همکاری با کشورهای متخاصم هم در عمل هم در ملاقاتهای محرمانه.

13-همکاری و هدایت سرمایه های کشور به دو خودرو ساز رانتی .

14-تضعیف مکرر جایگاه رهبری نطام با سخنرانی های غیر مسئولانه و خلاف جهت رهبری.

15-تضعیف مکرر کشور و حاکمیت کشور برای گرفتن اختیارات بیشتر و سخنرانی های غیر عادی.

16-عدم استفاده از نطرات کارشناسان مجرب که منجر به خسارات عظیم به کشور شد.

17-خیانت به صندوق ذخیره ملی و برداشت های غیر قانونی.

18- خیانت و بر باد دادن 18 میلیارد دلار از ارز کشور در جریان ارز 4200 تومانی و توزیع بین خواص.

19- خیانت روحانی در لایحه تحریم سپاه و حزب الله.

20-سرقت رساله علمی در دروره دکتری.( اعلام توسط دانشگاه گلاسکو)

21- تقاضای رفراندم برای مذاکره با ترامپ خیانت بعدی او بود.

22-اظهارات نتانیاهو رئیس رژیم صهیونیستی در جریان اشتباه چاپی سخنرانی روز قدس روحانی در ایسنا نشان داد که رژیم اسرائیل چقدر او را خودمانی و مورد اطمینان می داند ( خادم اسرائیل است تا خادم ایران)

23-برخورد او با مخالفین داخلی همواره بسیار سخیف توهین کننده و تحقیر آمیز بوده است جملاتی مانند "کمبود عقل" بی هویت"............

24-تغییر ماهیت از اصول گرایی به اصلاح طلبی از عضو جامعه روحانیت مبارز تا رهبر حزب عدالت و توسعه که یک حزب اصلاح طلبی بود در واقعیت ایشان همواره فرصت طلبی کره تا اصلاح طلبی یا اصول گرایی.

25-پشت کردن به کسانیکه از او حمایت کردند تا او به قدرت برسد نشان داد چقدر نمک نشناس و فرصت طلب است پشت کردن به اصلاح طلبان و همینطور هاشمی رفسنجانی

اینها خلاصه ای از خدمات متقابل روحانی به ایران و جمهوری اسلامی است که ردیف شده.

حالا خلاصه هر کدام چند صفحه توضیح می خواهد.

اما خدمات جمهوری اسلامی ایران به ایشان تقدیم بزرگترین سمت های کشور است در مقابل خیانت های او به ملت ایران.

حالا موقع نتیجه گیری است ایشان اگر هم خدمتی از دستش بر بیاید انجام نخواهد داد.

حالا که مشخص شد اصلا قادر به خدمت نیست و جز خیانت چیزی در چنته ندارد؟

آیا صلاج است در این هنگامه هجوم دشمن از زمین هوا دریا و جنگ بیولوژیک ایشان فرمانده کشور باشد؟

(1) زیر نویس 

بررسی وظیفه دولت ها در حفظ امنیت فردی انسان ها

نوع مقاله: مقاله پژوهشی

نویسنده

پردیس قم دانشگاه تهران

چکیده

امنیت فردی با تأکید بر یکی از ابعاد هفت گانه امنیت انسانی در گزارش سال 1994 توسعه انسانیِ برنامه توسعه سازمان ملل
متحد، ریشه درحق حیات، کرامت ذاتی انسان ها و دو حق بشریِ حق بر امنیت و حق بر تأمینِ تمامی
انسان ها و اعضای جامعه بشری دارد. اهمیت این حقوق انسانی موجب آن شده است که بهعنوان یکی از
مهم ترین حقوق بشر، جایگاه ویژه ای در اسناد مهم بین المللی حقوق بشری و همچنین قوانین اساسی
کشورها به خود اختصاص داده اند. دولت ها که از ابتدا به عنوان نهادی جهت حفظ و حراست از انسان ها
پدید آمده بودند، در گستره این اسناد الزام آور ملی و بین المللی، تعهدات گسترده ای برای تأمین امنیت
فردی انسان ها عهده دار شده اند. در پرتو این متون بین المللی می توان سخن از تحول بنیادین وظیفه
دولت ها در خصوص امنیت فردی انسان ها راند زیرا دولت ها که در تلقی سنتی، در خصوص امنیت
فردی شهروندان خویش تعهداتی بر عهده داشته اند، در این تلقی نوین با تحول مفاهیم و تعهدات
بین المللی و همچنین با ظهور گفتمان حقوق بین المللی بشر و الگوی امنیت انسانی، تعهدی انسانی و
فر املی به حفظ امنیت تمامی انسان ها یافته اند. درنتیجه، به لحاظ ارتباط حیاتی امنیت فردی برای انسان ها،
دولت ها مکلف و ملزم به حفظ آن برای تمامی افراد اعم از تابعان خویش و دیگر افراد انسانی به لحاظ
جایگاه انسانی و کرامت ذاتی انسانی آن ها هستند

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

States Responsibility on Human Individual Security

نویسنده [English]

  • roohollah rahami
چکیده [English]

Individual security with insist on safety of human body and soul against individual
damages and violence, as one of the seventh aspects of human security , in the
Human Development Report in 1994 of United Nations Development Program, is
come from “right to life” , “human dignity” , “right of security” and “right of to be
secured” for public.
Importance of these public rights as most important human rights, has occupied
special seat in important international human right documents and also in countries
constitutional law.
The states which appear to protect their people, under these national and
international binding documents, were largely responsible to provide the individual
security.
Regarding to these binding international documents, we can talk about fundamental
changes of states duty in the case of individual security. cause , the states that was in
charge of protecting their citizens , according traditional perception , in this new
one, are responsible to keep safety of human beings , by promoting concepts and
international commitments and also by appearance of international human rights
speech and human security paradigm.
So, because of vital important of individual security for peoples, states are bounded
to keep these rules to all (citizens or others) to respect their personality and dignity

کلیدواژه‌ها [English]

  • Individual Security 
  •  
  • State 
  •  
  • Human Security 
  •  
  • Right to Security 
  •  
  • Right to be Secure

 مراجع

  • ۹۸/۱۲/۱۷
  • حسین تاج احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی